General blabla

Welkom!

Hallo. *kuch* *schraapt stem* Hallo! Ik ben C., uw gastvrouw op deze gloednieuwe blog. Wat mag er verwacht worden, of wat verwacht ik van dit nieuw project? Regelmatige blogs over het dagelijks leven (of wat daarvoor moet doorgaan, natuurlijk), cultuur (al dan niet met een grote C), eten (want zonder overleef ik het niet) en… Ja, dat is het zowat momenteel.

Ik hoop dat de blog in de toekomst evolueert naar iets met meer structuur, maar aangezien ik het hier allemaal beheer en schrijf, vrees ik voor die structuur. Bon, ze kunnen niet zeggen dat ik het niet geprobeerd zal hebben!

In ieder geval: welkom. Het staat iedereen vrij om mee te volgen, mogelijks maar één post te lezen of zelfs te blijven hangen. Ik geef grif toe dat ik hoop op dat laatste, maar laten we eerst eens zien of ik het hier allemaal nog wel zie zitten binnenkort 😉

Standard

Leave a Reply

