Weekmenu's

Weekmenu: week 47

Het weekmenu vorige week is een beetje in het water gevallen. Maar: ik heb voor de eerste keer sinds we verhuisd zijn pannenkoeken gemaakt. En ze waren lekker. Dus: ik zie dit als mijn ‘nieuwe’ recept voor deze week.

En dan nu: mijn nieuwe weekmenu!

  • Maandag: spinaziepuree en gehaktballetjes in de pan. Gemakkelijk en lekker.
  • Dinsdag: etentje bij vrienden. Spaghetti, mjam!
  • Woensdag: scampi diabolique
  • Donderdag: risotto met champignons en spekjes (mijn nieuwe recept voor deze week. Hopen dat het lukt.)
  • Vrijdag: afhalen. Frietjes of Chinees, want de wederhelft heeft generale repetitie.
  • Zaterdag: restje lasagne voor de wederhelft (want: concert), voor mij iets anders (nog géén idee wat).
  • Zondag: gaan eten bij de schoonvader

En hopen dat we er ons deze keer aan kunnen houden. Gogo team C.!

Standard

One thought on “Weekmenu: week 47

Leave a Reply

