Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 48

En we blijven gaan! Het wordt zelfs bijna een gewoonte, dat weekmenu. En ik vind het precies niet zo erg. Het op voorhand inkopen doen lukt mij echt niet helemaal, wegens goestingskes en interesses en vlees dat ik niet zo ver op voorhand kan en wil kopen, maar die houvast van dat menu? I like, a lot.

De risotto vorige week was een succes, dus misschien kruipt die er deze week ook nog wel in (ik ben nog niet zeker van de manier van rijstinname, namelijk). We shall see!

Dames en heren, wat er ten huize C. deze week binnengespeeld zal worden:

  • Maandag: filosof (a.k.a. een ovenschotel met gehakt, puree en in dit geval worteltjes, maar ook mogelijk met prei, spinazie, bloemkool, …)
  • Dinsdag: een lekkere wok met kip en welke groentenmix er lekker uitziet in de Albert Heijn
  • Woensdag: rijst, maar in welke vorm is momenteel nog een raadsel. Misschien risotto (ik heb de smaak te pakken), misschien gewoon Chinees gaan halen. We zien wel!
  • Donderdag: fishsticks met spinaziepuree
  • Vrijdag: gaan eten
  • Zaterdag: gaan eten
  • Zondag: eten bij de schoonpapa

Door een weekendje relationeel communiceren (klinkt ingewikkeld) wordt er dit weekend weer niet gekookt. Vind ik niet echt erg, maar ik kijk nog wel eens uit naar een dagje koken, genre soep opzetten, cake in de oven duwen en veel koekjes bakken. Pak dat het ook het weer daarvoor wordt.

Enjoy!

Standard

One thought on “Weekmenu: week 48

  1. oppieh says:

    Wat is filosof? Mja je weekmenu is even niet voor mij met weer 2 vloeibare perdag en het andere zoweinig mogelijk… Ik maak dus appelmousse enz

Leave a Reply

