General blabla, Het dagelijks overleven

So long, 2013!

31 december, dat is toch altijd een moment voor reflectie. Bij mij toch, vlak voor het etentje en daaropvolgende feestjes en na het werk/geblok. Dus: wat was dat voor een beest, 2013?

  • Het jaar waarin ik noodgedwongen vaarwel zei tegen mijn allergeweldigste studentenkoor, het Leuvens Universitair Koor
  • Het jaar waarin een zusje van mij naar Amerika trok om haar grenzen te verleggen en gaandeweg begon te beseffen dat het hier in België nog niet zo slecht was
  • Het jaar waarin ik besefte dat ik dat zusje ook wel fameus kon missen
  • Het jaar waarin mijn andere zusje binnengeraakte bij mijn allergeweldigste studentenkoor (en trots dat ik was toen ik haar op haar allereerste concert zag!)
  • Het jaar waarin ik op de nationale televisie verscheen en het mij achteraf niet eens bekloeg
  • Het eerste volledige jaar samenwonen met de wederhelft en dat ging eigenlijk verbazingwekkend goed. Niks kapotgeslagen en zo, hoera!
  • Het jaar warin ik van een contract van bepaalde duur naar een contract van onbepaalde duur ging (en trots dat ik was op mezelf)
  • Het jaar waarin ik een cursus begon in zelfstudie en daar miserabel in faalde wegens vergeten/geen zin/te veel tijd om dat allemaal te doen. Ik heb een drillsergeant nodig, ik
  • Het jaar waarin ik een fitnessabonnement nam en dat beschamend weinig gebruikte. Dat abonnement is trouwens nog vier maanden geldig. Misschien om nog eens te gebruiken in 2014?
  • Het jaar waarin de wederhelft mij toezei dat we wel degelijk gingen trouwen (ik ben prioriteit 3 op het lijstje, maar ik kan daarmee leven, zeg ik tegen mijzelf) en dat hij kindjes op een vrij korte termijn wel ziet zitten (voor hem vrij korte termijn, that is: binnen dit en vier jaar)
  • Het jaar waarin ik naar drie verschillende werelddelen ging (Amerika, Azië voor de eerste keer en Europa)
  • Het jaar waarin ik mij én een e-reader én een sjiek fototoestel kocht
  • Het jaar waaraan ik eigenlijk wel een heel goed gevoel overhou

Op naar 2014!

Standard

One thought on “So long, 2013!

Leave a Reply

