General blabla, Het dagelijks overleven

Hello, 2014!

1 januari 2014. Tijd voor een nieuwjaarsbrief? Nee, dat ben ik nu wel min of meer gepasseerd. Maar nieuwjaarslijstjes? Da’s wel mijn ding, denk ik!

Waar hoop ik op in 2014?

  • Veel reizen. Dat zou wel in orde moeten komen: Frankrijk (een week, gepland), Disneyland (overmorgen, check!), Wenen (MOET er ergens tussen geraken, misschien in mei, misschien later, maar ergens in 2014). En misschien ergens nog een weekendje Londen of zo. Hmm. Dit komt in orde.
  • Veel muziek. Met een aantal concerten, een concertreis (Oxford! Was ik nog vergeten!) en een hoop koorlustige vrienden zou het ook wel OK moeten zijn.
  • Relatie-fun! Guality-time en zo. Dinertjes, weekends, gesprekken. Focus C., focus.
  • Eten. Ik eet graag en liefst goed, maar er moeten wat kilootjes af (ik klink zo typisch vrouwelijk, maar het klopt wel). Ik zou dus een goed evenwicht moeten vinden, zonder dat de wederhelft helemaal begint te steigeren omdat ik zijn vlees afpak. Doel: een gezond evenwicht vinden tussen lekker en gezond. Go, me!
  • Job-fun. Extra verantwoordelijkheid, liefst extra geld (hallo, opslag!), dezelfde uren als voordien. Hopen dat het lukt, zou ik denken.

Dat komt ergens al in de buurt, denk ik. En jullie?

Standard

One thought on “Hello, 2014!

  1. oppieh says:

    Disneyland, Wenen en Oxford en weten dat hij u niet ten huwelijk gaat vragen…. = wenen
    Disneyland: ideaal, Wenen: le Loft: oooooh jaaaa en Oxford gondeltochtje…. ‘Zucht’ (gondeltochtje, de ronde bib en uni = aanrader)

Leave a Reply

