Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 3

Na wijs beraad (de wederhelft vond dat hij niet genoeg inspraak kreeg), rondkijken in mijn keukenkasten en overlopen wat we vorige week hebben gegeten: het nieuwe weekmenu!

  • Maandag: de fameuze bloemkoolschotel van Jeroen Meus. Gaat er vlot in én: altijd overschot, wegens een beetje zwaar door de kaassaus. Betekent zoveel als: extra lunch!
  • Dinsdag: kip met spekjes, rijst en currysaus. Lekkerrrrr.
  • Woensdag: spaghetti bolognaise. Hoewel er toch ook geopperd werd om aan lasagne te denken: we zullen zien welke pasta het wordt 😉
  • Donderdag: zalm met hollandaisesaus, worteltjes en gewoon patatjes. Keuze van die van mij, met veel sappigheid beschreven en nu al reikhalzend aan’t uitkijken naar donderdag.
  • Vrijdag: steak met sla en gebakken patatjes. Want vrijdag, dan wil ik rustig zitten 😉
  • Zaterdag: een etentje bij Bizie Lizie. De wederhelft heeft een grouponbon aangeschaft en daar maak ik met veel plezier gebruik van!
  • Zondag: bij de schoonpapa

Die eerste échte winterprik komt eraan, zo heb ik mij weten vertellen. We zullen maar genoeg eten zeker? Smakelijk!

Standard

Leave a Reply

