Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 4

Het leek op een week met veel koken, maar na wat heen en weer gekijk tussen de beide agenda’s kwamen we tot de constatatie: nee, héél veel koken is het niet. Dames en heren, het weekmenu voor de komende week!

  • Maandag: Luikse salade, maar dan lichtjes anders dan ik het normaal klaarmaak. Ik ben een tijdje geleden over volgende site gestruikeld, wat mij geweldig heeft geïnspireerd en daar dus ook een ‘vluggertjes’-versie voor een lievelingsrecept. Ik ben benieuwd!
  • Dinsdag: de wederhelft is burgerlijk ingenieur, waar de familie gretig gebruik van maakt. Een tante wil een nieuwe keuken laten zetten en zou dus ook graag weten wat wel en niet een optie is en in ruil voor die info krijgen wij eten. Check!
  • Woensdag: vol-au-vent. Ik heb namelijk nog véél te veel van die gebakjes in mijn kast liggen en daar mag wat van verdwijnen. En ik eet dat (niet zo stiekem) ook wel graag.
  • Donderdag: spaghetti! Door een onvoorzien omstandigheidje (bibi kreeg buikgriep) is dat vorige week in het water gevallen, maar dat wordt deze week dus hernomen. Met volle goesting: groentjes! A volonté!
  • Vrijdag: in Leuven, alwaar C. meedoet aan een quizje met vrienden. Ik zie het al volledig zitten!
  • Zaterdag en zondag: de wederhelft zit op short-ski, waardoor ik mij nog eens met volle goesting nestel in Hotel Mama. En die vindt het precies ook niet erg, zo heb ik de indruk.

Die buikgriep heeft mij gedurende twee dagen geveld, maar het komt in orde. Ik doe het momenteel met kleinere porties, maar ik zie er verbetering in.

Standard

Leave a Reply

