Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 6

Nog eens op tijd én er totaal van overtuigd dat er deze week meer dan één post in gaat zitten: C. is met goede moed aan het vooruitkijken. Gaan met die banaan!

En dan nu, het weekmenu:

  • Maandag: vleesbrood met kriekjes en puree. Want ik heb daar véél goesting in, besef ik mij. Plus: gemakkelijk, want da’s maar in de oven te steken terwijl de aardappeltjes in de microgolf staan. Héérlijk.
  • Dinsdag: een beetje stressdag, dus liefst niets te ingewikkeld. Kabeljauw met botersaus, bijvoorbeeld. Met worteltjes. OK, dit komt goed.
  • Woensdag: restjes spaghetti, want dat is dus echt niet op van zondag he. Not by far.
  • Donderdag: kroketjes in de oven (het tweede restje van de week) met -indien te vinden aan een zacht prijsje- rosbief. En anders met biefstuk of zo, ik vind wel iets. Kalfsvlees!
  • Vrijdag: gaan eten in Den Artist, bekende Antwerpse brasserie. Ik ben al maanden tegen iedereen aan het zeggen dat ik daar of de spaghetti of de vol-au-vent wil eten en nu komt het er eindelijk van. Muahahaha.
  • Zaterdag: Wie weet? Chinees? Dat is er vrijdag niet van gekomen, dus nu misschien wel. Het zal van het moment afhangen, vrees ik.
  • Zondag: familiefeestje, dus veel te veel en veel te lekker.

Ugh. Te veel gegeten. Nog wat voor de TV hangen en dan bedje in, denk ik.

Standard

Leave a Reply

