Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 10

Het etentje dit weekend was geweldig: iedereen razend enthousiast, alles op, veel toffe reacties. En een Bongobon!

Dat geeft energie voor een nieuwe week koken, denk ik dan 🙂

  • Maandag: biefstuk met sla en gebakken aardappeltjes. Een klassieker, met reden.
  • Dinsdag: bibi gaat op zwier met collega’s (en dat op een dinsdagavond!). Meneer C. moet dus zelf eten voorzien…
  • Woensdag: gehaktbrood met spinaziepuree. Op vraag van meneer C.
  • Donderdag: spaghetti bolognaise, met veel groentjes. En weinig gehakt, maar sssssst, niet vertellen aan de wederhelft!
  • Vrijdag: meneer C. trekt zelf op zwier door Brussel met collega’s en komt mogelijk zelfs niet thuis slapen, dus daar staat het allemaal nog open. Wie weet kook ik wel gewoon voor mij? Het zal ervan afhangen waar ik zin in heb, denk ik 🙂
  • Zaterdag: weer een diner Chez C.. MĂ©t een iets fancier menu, want we zijn maar met 4, maar dat moet verder nog uitgedokterd worden. Ik hou jullie op de hoogte!
  • Zondag: Chez de schoonpapa. Basic and yummy.

Hopelijk is het bij jullie net iets spannender, of misschien net niet? Zelf ben ik net iets meer voorstander van de ‘normale’ keuken, maar da’s persoonlijke smaak.

Standard

3 thoughts on “Weekmenu: week 10

  1. oppieh says:

    Verder maandag: selder met spekjes
    Di gegrilde steak met sesamzaadjes, woe kipsalade met appel, donderdag stond de lasagne opt menu maar aangezien we gaan zwemmen worden dat bokes, vrijdag dus lasange
    Zaterdag groenten curry zondag kip inpapillot ( ja ook dit jaar mag ik volledig meedoem aan de vasten maar zoals je merkt geen takeout,!

Leave a Reply

