Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 16

Kijk eens aan, het is zondag en ik ben bezig met mijn weekmenu voor de komende week. Lang geleden, but it feels good. Avanti!

  • Maandag: ovenschotel met gehakt, spinazie en puree. Het weerbericht belooft 80% kans op regen, wat bij mij een ovenschotel naar de voorgrond brengt.
  • Dinsdag: met vrienden in de Walrus gaan eten. Net voorbij onze hoek en dus een restaurantje waar we geregeld binnenspringen. Altijd lekkere suggesties (ik hoop op iets met asperges) en een degelijke vaste kaart. (Wel niet te hard letten op de website: die laatste update is niet van december 2012 maar van deze week, de site volgt niet mooi op blijkbaar.)
  • Woensdag: lasagne! Lekker vers, deze keer met spinazie en zalm (of dat wordt toch de poging).
  • Donderdag: Luikse salade. Mijn fall-back in tijden van nood (en die zijn er precies wel regelmatig)!
  • Vrijdag: risotto met spekjes, champignons en courgette
  • Zaterdag: ik ga op uitstap met mijn grootmoeder/meter, gevolgd door een etentje met ons twee; de wederhelft moet zichzelf maar zien te voeden 😉
  • Zondag: bij de schoonpapa, as usual.

En jullie?

Standard

Leave a Reply

