Eten, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Weekmenu: week 16

Mijn weekmenu was wel degelijk klaar op zondag, ter info. Echt wel. Maar maandag werd ik plots naar Leuven geroepen en op dinsdag had de wederhelft een ongelooflijke rotdag op het werk, met als gevolg dat ik een beetje geswitcht heb. Bij deze: wat het uiteindelijk geworden is en wat ik eerst van plan was om te maken!

  • Maandag: gepland op risotto met asperges en vis; het is uiteindelijk een vriendschappelijk etentje in Leuven bij Dewerf geworden. Ik heb niet geklaagd, ter info.
  • Dinsdag: gepland was wok; het werd het slaatje met scampi’s, spekjes en appeltjes. Ik heb de wederhelft ook niet horen klagen, trouwens.
  • Woensdag: gehoopt op vis in een bladerdeegkorstje, maar het heeft niet mogen zijn. Het wordt wok met kip!
  • Donderdag: eten bij Bizie Lizie en dat blijft zo. Niks verandering, ik wil moelleux (en bij mij mislukt dat altijd).
  • Vrijdag: gepland op slaatje met scampi van hierboven, maar het wordt witte vis in een bladerdeegpakje.
  • Zaterdag: het idee was zalm met asperges en een sausje, maar dat wordt nogal veel vis vrees ik. Ander alternatief: een vleesbroodje met kriekjes (ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar het is mij toch net iets te fris momenteel voor heel zomerse gerechten).
  • Zondag: paasdiner bij de schoonpapa. Het leven kan simpel zijn!

Tolt jullie hoofd ook zo? Ik kan niet helemaal meer volgen, maar zolang het eten volgt, is het in orde!

 

Standard

Leave a Reply

