Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 17

Zalig Pasen iedereen! En voor diegenen die het niet vieren: geniet van de overvloed aan chocolade in de winkels! Na die overvloed aan chocolade en suiker (de restjes zullen hier nog wel een paar maanden te vinden zijn, aangezien we net van de Sinterklaas-chocolade af waren), een (iets) gezonder weekmenu!

  • Maandag: Luikse salade, want iemand heeft zin in boontjes. Ik noem geen namen.
  • Dinsdag: fishsticks met sla en patatjes. Het hoeft niet altijd vlees te zijn, toch?
  • Woensdag: vleesbrood met kriekjes. Geen warme, gewoon koude. Héél veel enthousiaste opmerkingen over gekregen van de schoonzus, dus hoppa met die handel!
  • Donderdag: kalfslapjes met worteltjes en erwtjes (uit een pakje, want dat ligt hier maar te liggen) en pasta.
  • Vrijdag: vis in een bladerdeegpakje, want dat is er vorige week niet van gekomen en eigenlijk heb ik daar nu wel zin in.
  • Zaterdag: IKEA! Een tof uitstapje (hey, citytrips in binnen- en buitenland doe ik ook, maar IKEA heeft gewoon genoeg aantrekkingskracht om daar spontaan bij binnen te willen springen) én zalige Zweedse balletjes. Het kind in jezelf loslaten, noem ik dat.
  • Zondag: geen schoonpapa, maar wel de aftermath van de 10 miles (wederhelft en schoonzus én schoonnicht doen enthousiast mee, ik supporter samen met de tantes). Benieuwd hoe ik die van mij terugkrijg.

Deze week wordt vrij rustig, al was het maar omdat het morgen (hiphoi!) een vrije dag is voor iedereen. Alleen dat al stemt gunstig. Dit weekend was een zaterdag vol Brussel en een zondag vol zetel, volgend weekend wordt een dag keukens kijken (niet voor mij helaas) en zondag wordt 10 miles. We shall see, sprak de blinde!

Standard

Leave a Reply

