Cultuur, Entertainment in het algemeen, Eten, General blabla, Het dagelijks overleven

Thank God it’s Friday

Het was een vrij spectaculaire week op het werk, met monitoring van mijn werk, het aanleren van een nieuwe job en het ziek vallen van collega’s. Volgende week belooft niet veel beter, maar we slaan er ons wel doorheen. Al was het maar met behulp van deze foto:

Wat Hollywood kan, kunnen wij ook!

 

Zeg nu zelf, daar spuit het enthousiasme toch van af? Via Facebook, medium van alle toffe kleine en grote weetjes (Twitter is hier ook wel goed in), struikelde ik ergens deze week over deze foto. Hoe cool? Het gaat blijkbaar om een foto/selfie van Kinderspel Mechelen, een organisatie die -uiteraard- in Mechelen actief is om kinderen van alle leeftijden zo leuk en creatief mogelijk bezig te houden. Bewonderenswaardig zou ik zo denken, niet? De selfie vind ik in ieder geval al meer dan geslaagd en wordt mooi in het achterhoofd gehouden: volgende week een dipje, dan denk ik hieraan. Of misschien maak ik er ineens mijn bureaublad-achtergrond van. Da’s misschien nog het handigste…

Om de week toch leuk af te sluiten heb ik net een terrasje gereserveerd. Ik niet koken, wij veel van de zon genieten én voor een fatsoenlijke prijs van lekker eten genieten. Check!

Standard

One thought on “Thank God it’s Friday

  1. Pingback: Thank God it's Friday | Tinseltown Times

Leave a Reply

