Eten, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Weekmenu: week 18

Beter laat dan nooit (as usual): mijn ‘het leven gaat door na de 10 miles’-weekmenu!

  • Maandag: kalfslapjes met pastaatjes gevuld met spinazie en ricotta, overgoten met een verse champignonsaus. Mijn doel de volgende weken: minder puree en gebakken patatjes gebruiken, want dat zijn (wegens héél lekker) een beetje mijn go-to’s geworden.
  • Dinsdag: zalmlasagne. Ik hoop dat hij goed en niet té droog uitdraait. Tips?
  • Woensdag: frietjes uit het frituur voor de wederhelft en schoonzus, want ik ga met een vriendin eten en genieten van Stef Bos in de Arenbergschouwburg. Lang leve kerstcadeautjes die nu pas gebruikt kunnen worden 😉
  • Donderdag: ravioli uit blik, hoogstwaarschijnlijk. Wederhelft zit van donderdag tot en met zondag in Sint-Niklaas met vriendjes en speelgoedjes, ik niet (hallelujah). Misschien krijg ik inspiratie wat betreft eten, maar ik vrees ervoor.
  • Vrijdag: aan zee! Ik trek met moeder en oudste zus voor een weekendje richting zee, met gigantisch veel goesting. Ik gok dus op veel vis.
  • Zaterdag: nog steeds aan zee, dus waarschijnlijk nog steeds vis (en al zeker superlekker brood en gigantisch yammy sandwiches van de beste bakker ooit).
  • Zondag: bij de schoonvader? Bij ons thuis? Geen idee. Oh allelriefste wederhelft, wanneer kom jij naar huis?

Voila, voor wie inspiratie nodig had: mijn week 🙂

Standard

Leave a Reply

