Eten, General blabla, Het dagelijks overleven, Iets specialer

Ravioli: de vergelijkende studie

Dames en heren, dé studie waarop iedereen al jaren ligt te wachten: welke ravioli is nu de beste?

Het antwoord: de versgemaakte, uiteraard. Maar voor mensen zonder pasta-machine, gigantisch veel tijd en de moed eraan te beginnen, geef ik u: de ravioli-in-blik top!

Ik ben momenteel de versie van Lidl (die met bolognaisesaus, niet die met gevogelte) aan het opwarmen en eten en kan al melden: veel look. Héél veel look. En niet zo bijster lekker. Sorry, Lidl.

De ‘merk’-ravioli (Zapetti) vind ik nog steeds één van de beste. Ben ik al een aantal jaar fan van, trouwens: nog niet teleurgesteld geweest! Lekker van smaak, goede structuur van vlees én pasta en geen lookgeur. Ja, ik blijf nog even fan denk ik.

Het witte product: zowel de versie van Delhaize als van Carrefour vind ik best te pruimen. Iets goedkoper dan de merken en toch niet slecht van kwaliteit.

Honger? Ik ben u al voor: smakelijk!

Standard

Leave a Reply

