Eten, General blabla, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Pseudo-restaurantweek: week 23

Nee, nog steeds geen normaal weekmenu. Week 22 was nogal last-minute, week 23 wordt de quasi-restaurantweek. Volgt u mee?

  • Maandag: BBQ bij vrienden, wegens verjaardagen. Veel vlees, maar -de vrouw des huizes kennende- ook heel veel lekkere slaatjes. Zowel de wederhelft als ik zullen dus in de wolken zijn.
  • Dinsdag: restaurant chez moi. Vrienden die komen eten, ik die mij ga amuseren in de keuken. Het weer belooft aan de frisse kant te worden, de inspiratie zal me dus melden wat het precies wordt. Ik doe mijn best om het te posten!
  • Woensdag: maaltijd-na-squash, dus gok ik op lasagne. Wat er overschiet, vries ik wel in.
  • Donderdag: eten met een grouponbon, het belooft asperges te worden. Mijn vorige weekmenus verraden waarschijnlijk al wel dat ik dat niet zo erg vind.
  • Vrijdag tot en met dinsdag: Vienna, baby! Veel restaurant, veel zon en ijsjes (buienradar meldt veel zon en temperaturen richting 30 graden), veel cultuur. Mijn eerste keer en ik ben niet zo stiekem ontzettend benieuwd. En nieuwsgierig. De wederhelft spreekt hier heel lovend over, hopelijk ik volgende week ook!

Dames en heren, geniet van de komende week en laat u eens inspireren door het weer. I know I will 😉

Standard

One thought on “Pseudo-restaurantweek: week 23

Leave a Reply

