Cultuur, Entertainment in het algemeen, General blabla, Het dagelijks overleven, TV

WK-gekte, deel 1

Hoe schattig waren al die kindjes wel niet, die verkleed en gekleurd (hallo, schmink!) naar school gingen? En hoe zot was de stampede richting huis/groot scherm/arena deze namiddag wel niet? Ik heb meer mensen in de Belgische driekleur gezien dan zonder, denk ik. Grappig zicht en ik ben momenteel héél blij dat we niet in hartje Antwerpen wonen, want daar worden momenteel gigantische feestjes gebouwd, denk ik.

In ieder geval: ze hebben gewonnen, de Rode Duivels. Flink zo! Zoals heel de kwalificatie-evolutie door niet door een steengoede match te spelen, maar door er te staan wanneer het nodig is. Laten we die eerste helft maar snel vergeten, want ik was geen fan (net zoals de wederhelft, die net luid vloekend binnenkwam op het moment dat de 0-1 viel).

Wat zeggen we? Nog meer gekte voor de volgende (latere) match? Nog meer vlaggen en accessoires? Nog meer getoeter en geclaxonneer na de volgende match? Ik denk dat ik me oordopjes koop, want anders komt het niet in orde 😉

Braziiiiiiiil, lalalalalalalalaaaaaaaaaa… 

Standard

Leave a Reply

