Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 26

Een (niet zo) nieuwe week, een weekmenu!

  • Maandag: mijn verjaardag (ha, 25!), maar wegens al veel gevierd de laatste tijd: Luikse salade. Simpel, lekker en nog een greintje voedzaamheid. Kijk, daar doen we het voor, toch? Ja, toch.
  • Dinsdag: kabeljauw (diepvries, Carrefour) met puree en kerstomaatjes, gecombineerd met botersaus. Relatief snel klaar, dingen die tegelijkertijd niet al te veel aandacht vragen: een ideale combinatie als je nadien nog snelsnel naar de cinema vertrekt voor -oooooh- Maleficent. Een aanrader, die film, trouwens. Ga en reserveer een stoeltje, zeg dat C. het gezegd heeft.
  • Woensdag: spaghetti met een Disney-twist. Gehaktballetjes! Ooit eens gegeten in Italië (uiteraard), maar niet gigantisch van op mijn kop gezet. Benieuwd of mijn versie het beter doet dan mijn herinnering-versie.
  • Donderdag: Hotdogs, want het is voetbal. Dat brengt ook geluk, heb ik gemerkt tijdens de eerste match van ‘onze’ Duivels. En smoutebollen nadien, vers gehaald van de Sinksenfoor, omdat dat ook kan. Ha.
  • Vrijdag: geen idee. Afhalen? Frietjes? Gewoon ronduit Sinksenfoor-food (we doen heel de toer met vrienden)? We shall see! Gezond zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn 😉
  • Zaterdag: na-verjaardagsfeestje bij mijn oma/meter, in combinatie met voorbereidingen voor de terugkeer van mijn jongste zusje uit de USA. Ik kook dus niet, die dag.
  • Zondag: weer niet koken, want het (laatste?) feestje voor mijn 25 jaar vindt die avond plaats bij mijn schoonvader. Ik heb al ‘gourmet’ horen vallen, samen met ‘zoete witte wijn’ en ‘ijs’. Ik dénk dat ik heeeel tevreden in mijn bed ga liggen, die avond.

Geniet van de temperaturen (het weer zelf is niet altijd geweldig)!

Standard

Leave a Reply

