Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 27

Na twee weken vol vlees en zoetigheden (25 worden staat gelijk aan heel veel feestjes en eetpartijen, zo is mij duidelijk gemaakt), nu een week wat minder. Ik ben nog altijd aan het bekomen van de steengrill bij mijn schoonvader gisterenavond. Bring on the juice! (Nee, zo erg is het nog niet voor alle duidelijkheid.)

Weekmenu voor deze week: check!

  • Maandag: bladerdeegpakje met witte vis, verse spinazie en kerstomaatjes. Véél kerstomaatjes: zowel in het pakje als ernaast. Mjammie.
  • Dinsdag: hotdogs. Dat krijg ik niet gefikst zonder vlees, vrees ik: een voetbalmatch van onze Duivels. Neeje, vlees aub!
  • Woensdag: zalm, tot jolijt (en gekwijl) van de wederhelft. Asperges erbij (die heb ik vorige week zelfs niet gegeten! Shock!), een paar patatjes. Lekker.
  • Donderdag: scampi diabolique, op z’n Jeroens.
  • Vrijdag tot en met zondag: mijn collega’s vinden het stilletjes aan onverantwoord, maar: ik zit dit weekend in Oxford. Mijn koor is bezig met een project, samen met een Iepers kamerkoor en een koor uit Oxford. Dat betekent: ook een concert in Oxford, dit weekend dus. De wederhelft is niet gigantisch happy, maar hij mocht mee, hij wou alleen niet. Tot zondag moet hij dus voor zichzelf zien te zorgen, maar zaterdag is er al een trouwfeest waar hij zich kan laten gaan.

Het doel is om deze week ook verse soep te maken en -indien mogelijk- smoothies als ontbijt binnen te spelen, maar dat gaat van goesting en tijd afhangen denk ik. We zullen wel zien wat er in de winkelkar belandt straks 😉

Standard

Leave a Reply

