General blabla, Het dagelijks overleven

Kapper

Om mezelf op te beuren na vandaag (niet zo erg als gevreesd, maar toch niet geweldig) heb ik voor morgen een afspraak bij de kapper. Mijn excuses heren, het wordt een kapsel-blog. Hier kan je een link richting mannelijkheid vinden (ik ben niet verantwoordelijk voor vreemde blikken, dit waren de eerste mogelijke sites die bij mij opkwamen. Blame the men in my life.)

Maar dus: mijn kapsel. Altijd groot dilemma, want ik ben daar eigenlijk niet goed in, in doordacht naar de kapper stappen. Mijn kapper is door de jaren heen geëvolueerd van carré (danku mama) naar coupe Jommeke (danku ik) via veel te lang en knoopverliefd haar tot kort-tot-de-kin-met-laagjes. Een beetje dit: 

 

Nu, maar dan bruin en minder gestyled

Nu, maar dan bruin en minder gestyled

Nu ben ik het wel wat beu, maar mijn kapster Nathalie (die trouwens gigantisch geweldig is en mij totaal begrijpt) van Atelier Verseau in Antwerpen was op zwangerschapsverlof en ik wou specifiek haar terug. Bibi is dus gedurende zes maanden niet naar de kapper geweest, wat betekent dat mijn haar momenteel alleen maar fatsoenlijk is als ik het in een staartje prop. Akkoord, het ziet er niet slecht uit en correct, met lang haar kan je veel meer frutselen en proberen, maar ik krijg gemakkelijk knopen in mijn haar en ik zie er niet uit met écht lang haar. Ik heb fotografisch bewijs, dus laat ik me ook niet meer overhalen. Kort haar it is!

Mijn inspiratie voor morgen:

Ginnifer Goodwin Jennifer Lawrence Jennifer Lawrence - stiekem wel een prachtig kapsel Kijk hoe casual JLaw zich profileert!

 

Zoiets dus. Benieuwd! 

 

Standard

Leave a Reply

