Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 37

‘t Wordt een kortje, deze week en volgende week. We zijn namelijk van woensdag tot woensdag op een laatste zon- en relaxvakantie richting la bella Italia. Het belooft warm en zonnig te worden, met temperaturen tot 31 graden. Ik heb al een extra tube zonnecrème aangeschaft, want de wederhelft en ik, wij verbranden nogal gemakkelijk. 

Maar dus: deze week worden het twee gerectjes, volgende week iets meer en daartussen liggen er acht dagen glorieus Italiaans op mij te wachten. Ik heb al een tijdje streepjes zitten trekken en aftellen, want het is ook een duo-vakantie: geen familie en vrienden mee uitgenodigd. I can’t wait!

  • Maandag: Luikse salade, want die repetities lopen nog wel door en dit is iets waar ik zeker van ben dat er géén restjes zullen lurken in mijn ijskast.
  • Dinsdag: filosof met spinazie, want woensdag vertrekken we relatief laat (en krijgen we ‘lunch’ aangeboden op het vliegtuig, waar ik standaard niet zo zot van ben) zodat ik daar wél de restjes van kan binnenspelen. En misschien zelfs wel wil delen met de wederhelft, we zien wel hoeveel er overschiet 😉

Tot volgende week woensdag/donderdag, afhankelijk van wanneer we thuis aankomen!

 

Standard

Leave a Reply

