Eten, Weekmenu's

Week 43: weekmenu

Een nieuwe week, nieuwe herfstige invloeden: hoera! Ik kijk al volop uit naar kerstmis, nieuwjaar, alles daartussen, daarvoor en daarna. Misschien waag ik me dit jaar zelfs eens aan zelfgebakken speculaas? Anything’s possible! 

Maar zo ver zijn we nog niet: eerst week 43 doorkomen.

  • Maandag: kabeljauw met puree, want vorige week is het er niet van gekomen (het zijn toen ribbetjes van de Amadeus geworden)
  • Dinsdag: ovenschotel met spinazie, puree en gehakt. Of bloemkool? Zien we dan nog wel 😉
  • Woensdag: rosbief met kroketjes (in de oven, want geen frituur) en boontjes. Eerste keer ooit dat ik rosbief maak, dus een klein beetje stress.
  • Donderdag: slaatje scampi met spekjes en appel
  • Vrijdag: kip met gebakken patatjes en sla.
  • Zaterdag: eten bij de tante
  • Zondag: gaan eten voor de verjaardag van een goede vriendin of bij de schoonpapa; either way, ik kook niet.

Het lijkt me een vrij simpele week, maar dat mag wel eens. Denk ik dan.

Standard

Leave a Reply

