Entertainment in het algemeen, General blabla, Het dagelijks overleven

As we speak: part 1

Mijn allergrootste blogidool lilith (zij van het geweldige Blogboek!) doet dit al een tijdje, maar nu waag ik er mij ook aan: een as we speak. Dan weten jullie ineens ook wat meer over mij en mijn momenteel-dagelijkse leventje 😉

Meedoen? Graag!

  • Genoten van: een onverwachtse uitnodiging voor ribbekes in den Amedé, alwaar ik mij braafjes hield aan één reep ribben (in zware tegenstelling tot de rest van de tafel), maar nadien helemaal los ging op een stuk chocoladetaart bij de Lantaren. Want dat ging toen perfect samen met mijn milkshake, daar op die terrasjes op die zomerse oktoberavond.
  • Volop bezig met: sport! Raar maar waar, maar C. is een (sinds drie weken) trouwe sportgangster bij WezenbergFit. Zumba en Pilates, ik draai er momenteel mijn hand niet voor om (maar wel mijn doucheknop, want ik zweet als een onbeschrijflijk iets. Niet normaal). Ik heb het zelfs in mijn hoofd gestoken om begin volgende week te gaan zwemmen, maar dat ga ik mij nog beklagen als ik mijn bikinilijn probeer bij te werken. We shall see.
  • Uitkijken naar: nog meer sporten en het hopelijk gepaard gaan met gewichtsverlies. Als ik al niet meer puf zoals in week 1, is het al goed, eigenlijk. Het werd een beetje schaamtelijk voor een 25-jarige dus kijk ik uit naar een goede conditie. Gaan met die banaan! (en appel, en wortel, en …) Ik kijk ook nogal zwaar uit naar ons etentje bij de Kommilfoo binnenkort. Maar dat zijn we al gewend van mij zeker? Wordt ook naar uitgekeken: alle voorbereidingen op Sinterklaas en kerstmis. Nee, ik heb geen kinderen. Ja, ik ben daar ieder jaar even enthousiast over.
  • Lezen: Momenteel herlees ik één van mijn favoriete series (die nog steeds jaarlijks met twee boeken wordt uitgebreid, hoera!): de wereld binnen een veertigtal jaar volgens JD Robb a.k.a. Nora Roberts, mijn favoriete schrijfster ooit. Ik ben echt terug vanaf boek één begonnen en ik verslind het nog altijd met even veel plezier. Liggen ook naast mijn bed: het Blogboek van bovenstaande lilith, een overzicht van alle pausen van in het begin tot nu (don’t judge) en Benjamin Franklin door Isaacson. Benieuwd wanneer ik daar geraak, want ik heb nog wel wat boeken te gaan in die reeks voor ik tot op het huidige eind geraak…
  • Kijken naar: De jurk op Vitaya (vergelijkbaar met Say Yes to the Dress), Four Weddings (ook op Vitaya), Once Upon a Time (maar dan via DVD, want dat ben ik nog nergens op TV tegengekomen), Top Gear (de Britse versie, niet die stomme Amerikaanse versie) en al wat er ook maar een beetje fluffy uitziet. Het is er de tijd voor, denk ik dan maar (en nee, de wederhelft kijkt naar het overgrote deel van de programma’s niet mee, tenzij met Top Gear).
  • Luisteren naar: The King’s Singers, kerstliedjes (opnieuw: don’t judge), alles wat er passeert op mijn iTunes.

Het kon erger, denk ik dan!

Standard

Leave a Reply

