Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 45

Terwijl het hier dondert en gigantisch regent en ik geniet van het binnenzitten met een dekentje rond mij, krijgen jullie van mij een nieuw weekmenu. Enjoy!

  • Maandag: een sollicitatie en een repetitie (waar ik niet veel zin in heb, maar kom), wat betekent: snel en gemakkelijk alsjeblieft. Wat ook betekent: Luikse salade.
  • Dinsdag: pizza! Dolle dinsdagen hier, wat neerkomt op ‘hey, I’m cheap!’
  • Woensdag: tournedos (danku, liefste schoonpapa), pasta en erwtjes. Because I can!
  • Donderdag: vispakketje met spinazie en tomaatjes in bladerdeeg.
  • Vrijdag: Chinees? Spaghetti (ik heb restjes van de spaghetti van vandaag)? Geen idee.
  • Zaterdag: de Ardennen! Hoogstwaarschijnlijk een Ardeens gebraad of zo. Mjamjam.
  • Zondag: de schoonpapa 🙂 Ik ben wel een beetje fan van die mens.

Duim morgen eens even? Bedankt!

Standard

Leave a Reply

