General blabla

Nieuwjaarsvoornemens

Liefste lezers,

Het is vandaag 2 januari 2015 en ik lees jullie dan ook graag mijn nieuwjaarsbriefje voor. Allereerst wens ik iedereen een geweldig 2015 toe, met mooie ups, minieme downs en al het geluk dat maar nodig is om van 2015 een zalig jaar te maken.

Verder ga ik mij proberen meer toe te leggen op het volbrengen van goede voornemens en om dat in orde te brengen ga ik voor ‘minder kwantiteit maar meer kwaliteit’. Helaba, daar is over nagedacht!

1. Bloggen: minstens het weekmenu, want dat is voor mezelf een motivatie om het te blijven doen (ik heb er zelf ook veel genot en nut aan). Meer indien mogelijk, maar ik ga er mezelf niet op vastpinnen. Non multa sed multum!

2. Genieten, maar met mate: goede restaurants, maar niet te vaak; dates met de wederhelft richting cinema en andere gelegenheden; muziek kopen en die ook beluisteren; koken, en dan vooral niet altijd hetzelfde. Afwisseling!

3. Gezond(er) leven: één van mijn nieuwe kookboeken (van Lien Willaert) focust op lekker doch gezonde versies van de klassiekers. Eens kijken of de wederhelft er iets van merkt als ik mijn recepten aanpas 😉 En ja, sporten… Dat blijft een pijnpunt. Het voornemen: minstens één keer in de week iets doen, al is het maar een gigantische wandeling of 15 minuten springtouwen.

Benieuwd hoe lang ik het volhou? Ik ook 😉

Standard

Leave a Reply

