Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 13

We gaan langzamerhand richting rustigere weken, wat mij gunstig stelt. Mijn bioritme is wel in de war geraakt: het wordt lente, maar ik luister momenteel met veel plezier naar de Christmas Carols van Rutter. Oeps. Dan maar de lente via het eten binnen proberen brengen, niet?

  • Maandag: relax, take it ea-ea-easy… Maandag, dus wat minder tijd, wat deze week wordt opgelost met gehaktbrood en wortelpuree. Mjam.
  • Dinsdag: Chinese rijsttafel bij mijn schoonvader, want die verjaart en dan zorgen wij voor het eten. Aangezien wij allemaal flink werken (en ik nog een pak minder van schone-zus-de-advocate en wederhelft-ik-zit-in-de-bouw-en-doe-dubbele-uren), gaan wij voor de gemakkelijkheidsoplossing 😉
  • Woensdag: wok met scampi! Lieve AH, ik kom nog eens piepen, vermoed ik 😉
  • Donderdag: ik hoop op restjes wok voor mij. De wederhelft mag een pittatje gaan halen, of afspreken met vrienden. Ik zie opties hier.
  • Vrijdag: Wij worden op een quiz verwacht om 20h, dus ik ga eens polsen hoe we het doen met eten. Frietjes gaan halen? Ergens afspreken?
  • Zaterdag: concert! Het tweede en laatste. Als het weer meezit, wordt dat tonijnpasta. Gemakkelijk, zomers, relatief gezond (als ik er wat minder mayonnaise indoe).
  • Zondag: concert van de wederhelft, gevolgd door een restaurant. Yes please.
Standard

Leave a Reply

