Cultuur, Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 14

Ook al steekt het weer tegen, we blijven volle vaart richting Pasen stomen. Ik ruik de chocolade en overbodige calorieën nu al!

  • Maandag: kip met spekjes, rijst en een currysausje met ananas. Eens terug een sausje, dat voelt eigenlijk wel lang geleden aan.
  • Dinsdag: kabeljauw met puree en asperges. Want asperges, die komen de volgende weken véél terug.
  • Woensdag: spaghetti met gehaktballetjes. Ik ken een zekere wederhelft die vol enthousiasme door het appartement gaat springen.
  • Donderdag: spaghettirestjes #italiaansruletopdonderdag
  • Vrijdag:Goede Vrijdag, wat voor ons een bezoekje aan de kathedraal betekent gevolgd door pitta bij Sababa op de Oude Koornmarkt. Of iets anders, maar voornamelijk Sababa.
  • Zaterdag: etentje met de schoonfamilie in een vroegere beenhouwerij. Ik vermoed héél veel en lekker vlees. Roll me home, sweetie. 
  • Zondag: Pasen. en het eeuwige dilemma: mijn familie of zijn familie? Voor kerst is dat dilemma opgelost door een keurige beurtrol, bij Pasen hebben we nog niet zo’n systeem, voornamelijk omdat daar ook geen vaststaande afspraken rond zijn bij de respectievelijke families. Momenteel doen er geruchten de ronde van een lunch of diner langs mijn kant en chocolade rapen bij zijn kant, maar is dat dan ‘s middags of ‘s avonds? Stress. Ik bak het van mij af, denk ik. Een lekkere biscuittaart, want die Heer, die staat er verdorie toch maar weer. (En rijmen, dat gaat plots ook weer.)

Geniet van jullie Paasweek!

Standard

Leave a Reply

