Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 19

Ademruimte? Al iets meer aanwezig. Hiphoi!

  • Maandag: ik heb nog asperges liggen die opmoeten (ahja, ik word daar altijd door verleid in deze tijd van het jaar) en hoe beter dan op z’n Vlaamsch? Met wat puree bij, want anders komen er klachten wegens ‘niet genoeg’.
  • Dinsdag: Leuven, misschien? Het is lenteconcert van het Leuvens Universitair Koor (zware aanrader!), maar dat wordt dan wel weer een late avond… Dilemma, dilemma. Stiekem wil ik wel gaan (mijn zusje en beste vriendin zingen mee!), maar minder stiekem wil ik ook mijn bed. Zucht. Eten is dus nog helemaal niet uitgedokterd.
  • Woensdag: balletjes met spinaziepuree (ik heb nog een hele zak verse spinazie liggen die dringend op moet).
  • Donderdag: restjes van woensdag, bitte. Italiaanse les betekent nog steeds geen mogelijkheid tot rustig eten, snif.
  • Vrijdag: etentje bij vrienden. Ik geniet op voorhand al van ‘beentjes onder tafel’.
  • Zaterdag: nog eens gaan eten, maar dan mét vrienden in een bistro/brasserie. Bar 2, na lange tijd komen we nog eens langs!
  • Zondag: mijn bovenvermeld zusje wordt 22, dus tijd voor een etentje en famille. 22. Waar is die tijd naartoe?
Standard

Leave a Reply

