Eten, General blabla, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Weekmenu: week 20

Na een ‘ziek’-week (lang leve verkoudheden die aanslepen en klieren die zich ronduit klierig -haha- gedragen), nu hopelijk een iets betere week. Maar wel één die drie weekends zonder wederhelft inluidt, snif. Waarom moet die nu per se in mei een vrijgezellenweekend, mannenweekend en ‘ik ga mij als een klein kind gedragen’-weekend plannen?

Bon. Eten!

  • Maandag: wok, met wat ik in huis vind. Weinig afwas en weinig tijd.
  • Dinsdag: gaat wat van het weer afhangen. Mits goed weer (en dan bedoel ik vooral warm weer) wordt het koude schotel, anders wordt het vinger-in-de-lucht. Mijn brein werkt nog niet helemaal mee.
  • Woensdag: lasagna. Veel, met ook veel groentjes. Yum.
  • Donderdag: opnieuw veel groentjes, zonder vlees waarschijnlijk. Jawel, die wederhelft ben ik nu al kwijt 😉
  • Vrijdag: Snelle kost, want ik stap het vliegtuig op richting Dublin!
  • Zaterdag: typisch Ierse kost? Net niet? Geen idee, maar we fladderen wel ergens binnen 🙂
  • Zondag: we hebben al gereserveerd bij The winding stair, want alle tripadvisor-en-andere-boekjes-en-sites raden dit gigantisch aan. Ook leuk (voor mij dan): ze hebben ook een boekenwinkel in het restaurant!

Tot volgende week, met mogelijks tips uit Dublin!

Standard

Leave a Reply

