General blabla, Het dagelijks overleven, Reizen

City trip

We gaan naar Dublin voor 3 en een halve dag en we nemen mee:

* fototoestel

* internationale stekker

* universele oplader, aangezien de mini-usb opening blijkbaar het enige is dat ik nodig heb – hurray!

* mijn e-reader

* een koffertje handbagage (hallo Ryanair) met kledij en persoonlijke benodigdheden

* één paar All-Stars en één paar bottines (veel wandelen en regen voorspeld)

* een gids (de boekenversie, niet een menselijke versie)

* papieren zakdoekjes

* een zonnebril (we kunnen maar optimistisch zijn)

Wat ik nog vergeten ben, zal niet belangrijk zijn zeker? (Uiteraard zit mijn ID-kaart gewoon in mijn portefeuille, ter info)

Standard

2 thoughts on “City trip

Leave a Reply

