Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 21

Terug van Dublin, alwaar veel suiker in de vorm van taart en koekjes, alcohol in de vorm van cocktails en beweging in de vorm van wandelen heeft plaatsgevonden. Goede adresjes, voor wie geïnteresseerd is 🙂

Mijn menu voor deze week:

  • Maandag: frietjes. Ik ben niet zo zot om na een vlucht en aankomst thuis om 22h nog achter de potten te staan. Trouwens: ik had al 4 dagen geen frietjes meer gegeten! Stress! Ontwenning! (niet echt, maar ik had er wel veel goesting in)
  • Dinsdag: gehaktballetjes met ratatouille en pasta. Hoezo, cheape versie van spaghetti?
  • Woensdag: een rosbief met boontjes en een aardappelversie (ook in de oven? Puree? Gebakken?)
  • Donderdag: zalm met hollandaisesaus, patatjes en worteltjes
  • Vrijdag: bijna 6 jaar samen, dat mag gevoerd worden met een intiem dinertje in de Hungry Henrietta.
  • Zaterdag: cuisine maman, waar ik een weekendje ga relaxen. Yay.
  • Zondag: mijn verjaardag gaan plannen bij goede vrienden. Altijd leuk. Eten? Goh… Hapjes? 😉
Standard

Leave a Reply

