General blabla, Het dagelijks overleven

Niet leuk vs. leuk

Vind ik niet leuk vandaag:

  • Een verkoudheid
  • Gigantische hopen zakdoekjes die erdoor vliegen door bovenstaand puntje
  • Meer moeten betalen voor zachtere zakdoekjes zodat je neus niet helemaal openligt door het vele snuiten
  • Niet (fatsoenlijk) kunnen ademen
  • De wederhelft die mij weer een weekendje verlaat voor een vrijgezellenweekend

Vind ik wél leuk vandaag:

  • Gaan eten met de wederhelft omdat we 6 jaar samenzijn (waar is die tijd naartoe?)
  • Het weer! Geen duveltjeskermis vandaag *hout vasthouden*
  • Een lang weekend in het vooruitzicht, mét veel verwennen door mijn ouders
  • Mijn bed dat geweldig goed lag deze morgen
  • Restjes van gisteren als lunch kunnen opeten. Mjam.
  • De Italiaanse leerkracht die al even meldt dat ik mij niet echt zorgen moet maken over het examen binnen een paar weken. Schattig, maar ik zie toch nog steeds vervoegingen en woordenschat in mijn nachtmerries opduiken 😉
  • Een cadeaulijstje opstellen voor mijn verjaardag
Standard

Leave a Reply

