Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 22

Na een weekend waarin ik bijna (bijna!) die verkoudheid ben kwijtgespeeld, maar ook opmerkte dat mijn broeken weer wat strakker staan dan normaal: een nieuw weekmenu.

  • Maandag: pangasiusfilet met puree en verse asperges (en botersaus ja. Een mens kan ook niet alles opgeven.)
  • Dinsdag: wegens tijdtekort werden het restjes gebraad gebakken en ravioli uit blik. Gesmaakt dat dat heeft.
  • Woensdag: risotto met champignons, spekjes, verse spinazie en rucola (die rucola niet warm toe te voegen, trouwens).
  • Donderdag: ik hoop van harte dat er nog risotto over is voor mij. De wederhelft mag zich verlekkeren over witloof-met-hesp.
  • Vrijdag: verder restjes opmaken, aangezien wij dit weekend ook al niet thuis zijn. *zucht* Terug naar Hotel Mama voor mij, de wederhelft op culinair weekend met alleen maar mannen. Dat hij maar niet te fel naar sigaren ruikt wanneer hij terug is!
  • Zaterdag: wat de pot schaft.
  • Zondag: zie hierboven.
Standard

Leave a Reply

