Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 24

Een beetje laat, maar kom: mijn weekmenu!

  • Maandag: vleesbrood met kriekjes en puree. Inderdaad, meer winterkost, maar mijn liefste wederhelft is wat ziekjes en dan soigneer ik hem liever met waar hij om vraagt 😉
  • Dinsdag: na last minute tickets voor Jurassic World gewonnen te hebben (wel leuk entertainment, maar die 3D, ik ben niet zo’n fan), besloten wij om er een avondje ongezond Quicken aan toe te voegen. Kijk mij niet zo aan, als wij één keer per half jaar in de Quick verschijnen zal het al veel zijn…
  • Woensdag: risotto met witte asperges en zalm. Mjamjam.
  • Donderdag: restjes. Er is nog wat vleesbrood over (genoeg voor twee porties, hoera!), dus dat wordt binnengespeeld in de gauwte voor ik richting Italiaanse les vertrek.
  • Vrijdag: BBQ bij de vrienden! Ik hoop ook niet-zo-stiekem op een ijsje nadien, want die hebben echt nog zo’n ijskarretje dat bij hen passeert. Een ijskarretje. Ik voel mij spontaan terug 5 jaar, maar wat een genot.
  • Zaterdag: opnieuw BBQ, want de Brusselse collega’s van de wederhelft hebben er een jaarlijkse traditie van gemaakt. Veel lachen, veel te veel eten, leuke plannen samen smeden. We like!
  • Zondag: mijn koor bestaat 50 jaar, dus ben ik uitgenodigd op een walking dinner in de namiddag. Nadien nog even via de schoonpapa, dus ik word ‘s avonds naar huis gerold, vermoed ik.
Standard

Leave a Reply

