Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 26

He, halverwege? Echt? Zitten we nu al halverwege 2015? Niet moeilijk dat het weer meehuilt.

  • Maandag: ravioli. Bibi heeft géén tijd om vandaag te koken, want ik ga nog koekjes maken, cakes bakken etc. om tegen morgen mijn traktaties in orde te hebben.
  • Dinsdag: mijn verjaardag! In het beste geval BBQ, in het slechtere geval (want nog steeds mjam) kalfslapjes met mozzarella, sowieso niet door mij gemaakt. Smaakt dan (wetenschappelijk bewezen) minstens dubbel zo lekker.
  • Woensdag: kip in de oven, met sla en gebakken patatjes. Of patatjes in de oven, we’ll see.
  • Donderdag: ik hoop op restjes, anders frietjes van de frituur met een sausje van stress (het is zo ver: examen Italiaans! Aaaah!)
  • Vrijdag: smoutebollen van de Sinksenfoor. Een collega gaat mét auto, ik mag meerijden. Go.
  • Zaterdag: goh, nog géén idee. Hangt af van weer en goesting, vermoed ik.
  • Zondag: housewarming bij diezelfde collega als die van de smoutebollen, hiphoi!
Standard

Leave a Reply

