Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 27

Mannekes. Ik puf al bij voorbaat, want die hittegolf, ik ga mij daar op moeten voorbereiden!

Ik voorzie, buiten de gewone maaltijden om:

  • gazpacho
  • worteltjes
  • kerstomaatjes
  • appels
  • komkommer

Die dingen? Die ga ik standaard in mijn koelkast steken. Dan heb ik tenminste al de neiging om gezond én fris te snacken. Voorbereid, ik.

Het eigenlijke weekmenu zelf?

  • Maandag: scampi met appeltjes en sla. En wat pastaatjes erbij. Hmm.
  • Dinsdag: kip uit de oven, met zomerse groentjes. Ik vermoed veel tomaat en courgette, lichtjes in de oven gezet (samen met de kip, uiteraard). Kip à la ratatouille, zo je wil.
  • Woensdag: verse hamburgers. Yumyum.
  • Donderdag: BBQ bij de mama en papa. *plons*
  • Vrijdag: wij worden getrakteerd. Op avondeten. Bij l’épicerie du cirque. Excuse me, terwijl ik even giechelend wegloop. Hiphoi!
  • Zaterdag: trouwfeest van familie, dus wij gaan voor ‘rol ons maar tot de auto’. En voor ‘waar is die airco?’.
  • Zondag: hey, kijk, een afspraak bij mijn ouders die een zwembad hebben. *plons*

Hydrateren mensen, hydrateren!

Standard

Leave a Reply

