Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 28

Na het gepuf van de hittegolf, nu het afkoelen. Deze morgen heb ik zelfs even naar mijn dons gegrabbeld! (Ok, maar 2 minuten, maar toch: ik heb liever een beetje afkoeling dan mij dood te zweten)

  • Maandag: biefstuk met sla en patatjes. De sla was vrij ver al (sssssst, mijn ijskast moest leeg), maar niet slecht 🙂
  • Dinsdag: voor de verjaardag van la mama trekken we richting Brussel voor een etentje in The Lodge. Benieuwd!
  • Woensdag: kip in de oven met risotto, tomaatjes en wat ik nog verder vind in de ijskast.
  • Donderdag: snelsnel, dus mogeiljk pizza of ravioli. Wij gaan namelijk repeteren voor de trouwmis van goede vrienden.
  • Vrijdag: fishsticks met puree of gebakken patatjes.
  • Zaterdag: het voorgenoemde trouwfeest, woohoow!
  • Zondag: we vieren de verjaardag van mama verder met de grotere familie.
Standard

Leave a Reply

