Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 30

Heb ik nu echt week 29 gemist? Oeps.

Het was geen bijster interessante week, met vooral veel over en weer geloop, strijk die gedaan moest worden, wassen die gedraaid moesten worden want de wederhelft vertrok al een week vroeger op vakantie dan bibi. Nu gaat het ook weer van dat zijn, want op het werk is het drukdrukkerdrukst en ik vertrek zelf op vrijdagavond al, dus weer was, strijk en hopelijk af en toe mijn zetel voor een programmaatje of twee, drie, tien. Kijk, dat hoort er ook bij, bij een weekje alleen.

  • Maandag: relaxxxx. Meer knabbelfood (denk tomaatjes, komkommer, wortels, …) dan ‘echt’ eten denk ik. Niet zoveel zin in echt achter mijn potten staan, momenteel.
  • Dinsdag: BBQ op kamp! Bezoekdag in de Ardennen van het petekind van de wederhelft, ik mee op trot dus. Fun!
  • Woensdag: iets snel, vermoedelijk, want nadien is het mee naar het circus van de Zomer van Antwerpen! Benieuwd, benieuwd.
  • Donderdag: waarschijnlijk bij casa mama. Nee, ik kook niet deze week. En volgende week ook niet, eigenlijk. Joy!
  • Vrijdag: frietjes bij de vrienden, want ik blijf slapen zodat we ‘s ochtends om 6h kunnen vertrekken zonder dat iedereen over heel Vlaanderen moet opgepikt worden. Handig.
  • Zaterdag: Italië! Noord-Italië, om concreter te zijn. En aan tafel schuiven, een hele week. Lovely.
  • Zondag: zie hierboven. En voor volgeden week hetzelfde, aub.
Standard

Leave a Reply

