Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 32

La bella Italia heeft ons weer even laten gaan, waardoor wij momenteel terug in België vertoeven. Voelt ook niet slecht, eigenlijk.

Deze week eten wij:

  • Maandag: BBQ bij mijn mama en papa. Goed weer, een zwembad, iemand anders die BBQt: hiphoi!
  • Dinsdag: zalm met aardappeltjes en een hollandaisesausje, vermoedelijk daar nog wat worteltjes bij. Lekker.
  • Woensdag: gaan eten in Mampoko met de schoonzus, als bedanking voor het helpen verhuizen. Zo wil ik nog wel helpen verhuizen, eigenlijk.
  • Donderdag: steak met sla en gebakken patatjes. Ik ben in de Colruyt een diepvrieszak steak gaan halen, die nu in de prachtig gekuiste diepvries huist. Fantastisch.
  • Vrijdag: gaan eten? Zelf koken? Als we thuis blijven wordt het waarschijnlijk pasta, anders is het nog up for grabs.
  • Zaterdag: gaan eten! Wij trekken richting Bomal (bij Durbuy) met een hoopje vrienden en nemen het ervan in La Ferme Houard. Mjam.
  • Zondag: bij mijn schoonvader.

Koken? Wat is dat? Ik ga precies vrijdag toch zelf maar koken…

Standard

Leave a Reply

