Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 34

Wegens het niet-opgestart-raken in week 34: mijn weekmenu, nu pas. Echt, zowel gisteren als eergisteren had ik het wattengevoel: mijn hoofd zat er precies vol van (zonder de side benefit van een griep, dus toch iets positief) en ik kreeg niks fatsoenlijk gedaan. Ik wil niet weten wat mijn productiviteit was op het werk. Bon. Weekmenu!

  • Maandag: het vleesbrood van vorige week, aangezien dat er toen niet van gekomen was door een impromptu diner in Bolivar. Met spinaziepuree, trouwens.
  • Dinsdag: frietjes voor mij, pizza voor hem. Ik zag zelfs het idee van koken niet zitten, laat staan nadenken over wat.
  • Woensdag: risotto met bladspinazie, spekjes en champignons! Kijk, nu lukt het dus wél, enthousiast zijn over koken.
  • Donderdag: een gebraad (rosbief? kalfs?) met gratin dauphinois en boontjes
  • Vrijdag: scampi diabolique
  • Zaterdag: BBQ bij vrienden, of een plan-B als het slecht weer zou zijn.
  • Zondag: bij de schoonpapa

Valt mee, valt mee.

Standard

Leave a Reply

