Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 42

Een eerste opmerking: dit gaat mogelijk een trouwblog worden, de komende maanden. Er werd namelijk een vraag gesteld en een bevredigend antwoord gegeven en mijn innerlijke Bridezilla komt al helemaal naar boven. Dikke fun, allemaal.

Tweede opmerking: een gastenlijst, wat een merde is me dat? Ik zit nu al zwaar in de stress. Iek, zeg ik dan, op een heel hoog toontje.

Derde opmerking: weekmenu’s, die bestaan blijkbaar nog!

  • Maandag: kip met rijst en een currysaus en groentjes. Wok, mogelijks.
  • Dinsdag: zalm met wortel en prei en aardappeltjes.
  • Woensdag: lasagna met groentjes
  • Donderdag: scampi diabolique
  • Vrijdag: vol-au-vent met gratin, voor de vrienden alwaar wij nog een flesje champagne zullen opentrekken
  • Zaterdag: ik ben op koorweekend, dus verwacht ik pita op het menu die avond
  • Zondag: bij de schoonpapa

Kijk, dan denk ik ‘nog niet zo slecht’.

Standard

Leave a Reply

