General blabla, Het dagelijks overleven

Lijstjes

Ik vond het nog eens tijd voor een paar lijstjes. Bij deze:

Dingen die mij gelukkig maakten de laatste dagen

  • spaghettisaus uit de diepvries kunnen halen zodat die tegen vanavond ontdooid is
  • vroeg in mijn bed kruipen wanneer ik hoofdpijn heb
  • flanellen lakens
  • iTunes die spontaan een kerstCD begint af te spelen
  • 10 op 10 bij een oefening van Italiaanse verbuigingen
  • mijn elektronische loonbrief die binnenkomt
  • de brief van belastingen met de melding dat ik geld terugkrijg

Dingen die mij niet zo gelukkig maakten de laatste dagen

  • voorgenoemde hoofdpijn
  • grijs weer waarbij ik liever in mijn zetel zit dan ga werken
  • boertige voetgangers, fietsers en chauffeurs. Boertig verkeer, dus
  • mijn uitgaven van de laatste weken bekijken en merken dat die toch véél te hoog liggen
  • buiten adem zijn na de trap beklommen te hebben
  • mijn buikje en andere vertzones

Dingen waar ik heel hard naar uitkijk

  • een datum kunnen geven voor onze trouwdag
  • zalen gaan bekijken
  • mijn trouwkleed gaan kiezen
  • een vakantiehuisje vinden in Frankrijk
  • Halloweenfeestje zaterdag!
  • mijn loon dat vandaag gestort wordt

Kijk, dat valt al bij al nog mee.

Standard

Leave a Reply

