Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 45

Typisch. Dan heb ik een superrustige week (lang leve hobbies die stilvallen tijdens de herfstvakantie!), dan denk ik ‘ik maak geen weekmenu, ik kan doen en maken wat ik wil’, blijkt dat ik niks inspiratie heb. Niks. Nada. Toch een weekmenu, dus.

  • Maandag: easy does it, want de wederhelft heeft wél nog een repetitie vanavond (hoera, een date met de TV!). Kip met een honingmarinade, sla en gebakken patatjes. En rust, dat ook.
  • Dinsdag: er werd gevraagd achter pizza (onze pizzeria heeft een Dolle Dinsdag actie), dus pizza it is. Ik heb er nog één liggen in de diepvries, die dan ook ineens mee mag verdwijnen.
  • Woensdag: squash, dus voor drie in plaats van voor twee koken én gigantisch veel tijd hebben door een vroege shift op het werk. Ik heb nog geen idee wat het wordt, maar het wordt iets nieuws en waarschijnlijk comfort-foody.
  • Donderdag: die rosbief is door verschillende redenen nog steeds niet uit mijn diepvries verdwenen, dus poging 549 of zo: rosbief met gratin en bloemkool. Mjam.
  • Vrijdag: inhuldiging van de wok van de tante van de wederhelft, dus wij trekken naar daar voor lekkers, roddels en trouwtips.
  • Zaterdag: etentje bij vrienden, waar ik enkel een fles wijn en boeket bloemen mee naartoe neem. Relax, indeed!
  • Zondag: mijn grootvader verjaart, waarop de hele familie richting Schaarbeek trekt voor dit museum met vele treinen. ‘t Schijnt dat daar ook een brasserie is, wij zijn benieuwd!
  • Soep: ook deze gaat aanwezig zijn, door broccoli die niet helemaal opgeraakte, een verdwaalde prei of twee en wie weet wat ik nog opscharrel. Vitaminen!

Benieuwd wat het woensdag wordt (hallo vriendjes Lien Willaert en Jeroen Meus voor verdere inspiratie), maar voor de rest heb ik verschrikkelijk goede vooruitzichten 🙂

Standard

Leave a Reply

