Eten, General blabla, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 50

50. Kijk dat getal eens staan, 50. Nog maar 4 weken en het jaar is gedaan. Zot, of ligt dat aan mij?

Dit weekend belooft vrij druk te worden (trouwzaal gaan bekijken, zaterdag feest van de ene familie, vanavond gaan eten voor RestaurantWeek, zondag repetitiedag van het koor en ‘s ochtends nog Sinterklaas gaan zoeken/eten bij de schoonpapa), dus wil ik al een voorsprong nemen. Ik hoop (niet zo stiekem) om morgenvroeg al inkopen te kunnen gaan doen, maar misschien moet ik eens kijken hoe vlot ik mijn bed uitgeraak. ‘t Zal daarvan afhangen, denk ik.

Maar dus, een weekmenu. En wonder boven wonder is het volgende week eens niet zo druk! Ik ben de wederhelft in het weekend kwijt en zaterdag komen er mogelijke kopers kijken naar het appartement, wat betekent dat er grondig moet gekuist en opgeruimd worden tijdens de week, maar voor de rest… Nope, vrij rustig. In vergelijking met de vorige weekends, that is. Geen huis dat gaat aangekocht worden, geen compromis dat getekend moet worden (been there, done that, vanavond een overschrijving van meer geld dan ik ooit gezien heb naar de rekening van de notaris), vrij relax. He.

  • Maandag: vis met spinaziepuree en botersaus
  • Dinsdag: kip in de oven (zit momenteel in de diepvries)
  • Woensdag: balletjes in de pan met wortelpuree
  • Donderdag: Luikse salade, want da’s al véél te lang geleden.
  • Vrijdag: ravioli in de microgolf, want dat spaart het kuisen van mijn vuur uit, of anders Chinees gaan afhalen. Oh, opties.
  • Zaterdag: etentje bij mijn ouders en nadien waarschijnlijk gewoon blijven slapen, da’s wel zo gemakkelijk.
  • Zondag: bij de schoonpapa? Niet? Eens polsen bij die verloofde (echt, zo’n gek woord) of ik eten moet voorzien en wanneer hij terug is.
Standard

Leave a Reply

