Eten, Het Huis, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 51

Je kan maar beter goed voorbereid zijn, denk ik dan 🙂 En kijk, weer een weekmenu op vrijdag. Ter info: nee, ik hou mij hier écht niet vlekkeloos aan. Ik switch dagen, ik blijk toch geen goesting te hebben in wat ik in gedachten had, de wederhelft klaagt want ‘dat eten we al zo vaak’ en ik jongleer toch regelmatig met ingrediënten en mijn goede vriend Google. Maar ik vind het concept weekmenuën nog steeds geweldig. Een houvast wanneer ik een ‘help, wat eten we vanavond?’-momentje heb.

  • Maandag: macaroni met ham en kaas
  • Dinsdag: tomaten-uienschotel met kalfsvlees
  • Woensdag: spaghetti met balletjes
  • Donderdag: vis met puree en botersaus
  • Vrijdag: iets op de kerstmarkt, vermoedelijk vrij vettig doch prettig!
  • Zaterdag: normaal gezien een spelletjesavond bij vrienden, dus ik verwacht mij aan veel hapjes en suikergoed. Maar dat mag, als we flink gaan joggen. En anders ook!
  • Zondag: bij de schoonpapa, vaststaande traditie 😉

Staan volgende week op het programma: mijn allereerste bezoek ever bij een gynaecoloog (huisartsen doen ook uitstrijkjes, kijk mij niet zo aan, danku), twee jogmomentjes (hopelijk), een zangstonde op de kerstmartk in Boom, proactief kerstshoppen (zowel voor mij als voor anderen, dubbele fun!) en onze nieuwe stek nog eens gaan bekijken. Dit keer mét familie erbij, spannend 🙂

Standard

Leave a Reply

