Eten, Het dagelijks overleven, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 52

Het is zo ver: de feestdagen zijn gearriveerd. Proberen jullie even hard de indigestie te vermijden als ik?

  • Maandag: ik hoop dat ik dit weekend ergens nog tijd vind om een ovenschotel ineen te boksen. Anders wordt het behelpen met ravioli, ook niet slecht natuurlijk.
  • Dinsdag: rosbief bij de tante van de wederhelft; mjam.
  • Woensdag: ovenschotel met tomaat, ajuin en aardappel volgens Liliths recept, gekoppeld aan witte vis. Want verdorie, ‘t mag lekker én relatief gezond zijn, niet?
  • Donderdag: kerstfeest bij mijn ouders thuis, dus vermoedelijk gourmet. Ik zorg voor hapjes, maar die mogen niet te veel en te zwaar zijn. Benieuwd wat daaruit komt!
  • Vrijdag: ‘s middags afspraak bij de familie van de wederhelft, ‘s avonds bij mijn familie. Komt neer op veel te veel eten.
  • Zaterdag: en… Relax. Niks zwaar, gewoon bekomen van alles wat gepasseerd is. Een omeletje misschien?
  • Zondag: misschien bij de schoonpapa, misschien niet. Dat zal afhangen van de aanwezigheid van restjes bij hem of een te grote eetkater bij ons, vermoed ik 🙂
Standard

Leave a Reply

