General blabla, Uncategorized

Goede voornemens

Iedereen kent ze wel, die goede voornemens. Een vriendin vroeg me echter het volgende: ‘Wat staat er op jouw wishlist voor 2016? En niet je goede voornemens?’

Ik maak ze alle twee op, want het één staat voor mij inderdaad niet gelijk aan het ander.

Goede voornemens

  • mijn huidige conditie behouden en indien mogelijk verbeteren. Maar zeker behouden, wat betekent: joggen. En wandelen. En fietsen. En veel, aub.

Kort maar krachtig, want te veel werkt bij mij niet. Mijn ervaring spreekt, dus doe ik ook geen moeite om andere werkpuntjes te vinden. Die zijn er, zonder enige twijfel en met grote zekerheid, maar minder belangrijk dan die conditie.

Wishlist

  • Een vakantie met ons tweeën. Vorig jaar niet gelukt (wel vakantie, niet met ons tweeën), dit jaar liefst wel. Een weekend én een week, als het even kan. Meer mag, minder niet.
  • Een trouwdatum, locatie én kleed.
  • Een relax vrijgezellenweekend.
  • Een verhuis zonder al te grote problemen.
  • Een hond, een maand of twee na de verhuis.
  • BBQen in onze eigen tuin.

Ik vind dat wel leuk om te zien staan op een scherm. Benieuwd wat ervan in orde komt tegen 2017!

Standard

Leave a Reply

