Eten, General blabla, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 2

Na het tekenen van onze lening (voelt lichtjes vreemd, al was het maar omdat ik mij nu plots écht volwassen voel), tijd voor ander nodig maar lichter werk: het uittekenen van de weekmenu!

  • Maandag: voor mij worstenbrood, voor de wederhelft een ovenschotel als ik zin heb om die te maken dit weekend of ravioli uit blik. Opties, opties.
  • Dinsdag: kip gemarineerd in honing en sla (ja, stond er vorige week op, maar is er niet van gekomen. Oeps?)
  • Woensdag: risotto met groentjes
  • Donderdag: zalm met hollandaisesaus en groentjes
  • Vrijdag: steak met sla en peperroomsaus
  • Zaterdag: gaan eten met vrienden
  • Zondag: een vieruurtje voor de verjaardag van mijn grootmoeder en nadien ofwel naar de schoonvader of zelf iets maken.

Niet mijn meest geïnspireerde menu, maar wel één waar ik van denk dat ik hem ga willen maken.

Standard

Leave a Reply

