Eten, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 3

In het weekend mij voorbereiden op de komende wek ligt momenteel weer wat moeilijk, als ik kijk naar wanneer deze weekmenu’s gepost worden. Oeps.

  • Maandag: risotto met spekjes en groenten (vermoedelijk courgette en champignons, met nog wat kerstomaatjes – of gewone tomaat, mocht die zich nog in mijn ijskast bevinden)
  • Dinsdag: wok met scampi’s. Die moeten op, die scampi’s.
  • Woensdag: bij de schoonzus. Frietjes?
  • Donderdag: kip met mozzarella, tomaat en basilicum. Volgens dit gerecht, net ontdekt. Komaan, ik wil zomer. En Italië.
  • Vrijdag: wat goed voelt. Vrijdagen vind ik de laatste gevaarlijk, om te voorspellen, want het kan een goede week geweest zijn (en dan moet er gevierd worden) of het kan een slechte week zijn (en dan is er nood aan comfort food).
  • Zaterdag: ravioli, vermoedelijk
  • Zondag: bij de schoonpapa

Mijn week zal één van beslissingen zijn, zowel over de trouw als over de verhuis. Laten we hopen dat het goede beslissingen zijn!

Standard

Leave a Reply

