Eten, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 4

Met een lieve wederhelft die op skireis vertrekt met zus en neef betekent dat een kleine aanpassing voor mij. Koken voor één, bijvoorbeeld. En dingen opmaken waar hij geen zin in heeft.

  • Maandag: spaghetti (die zondag gemaakt wordt)
  • Dinsdag: gebraad met gratin en boontjes
  • Woensdag: beuling, appelmoes en puree (for one, snif)
  • Donderdag: Kick-off van mijn werk, wat neerkomt op grote nieuwjaarsreceptie
  • Vrijdag: risotto met scampi’s. Wie wedt er dat ik risotto voor 3 of zo maak?
  • Zaterdag: ravioli
  • Zondag: bij mijn ouders, want het is Algemene Vergadering van de clan (met een jaaroverzicht en alles, hoezo wij doen vreemd?)

Voordeel van deze week: ik heb een minimum aan eten aan te kopen. Wat groentjes voor spaghetti en gebraad en het vlees voor maandag en dinsdag. Cheap ass for the win!

Standard

Leave a Reply

